Azmi b. Ayub




Jumaat, 6 Ogos 2010

BM Sem 3 (PPISMP)




Masa berlalu. Kini, kalian sudah semakin hampir ke penghujung semester. Rasanya, masa memang berlari pantas tanpa mahu menanti lagi. Dua semester yang ditinggalkan terasa baru sahaja berlalu. Kenapa? Mungkinkah kini kita sudah semakin disibukkan?..Namun, ingatlah.. perjuangan mesti diteruskan.
Alhamdulillah..., pada kesempatan yang ada kita dipertemukan sekali lagi. Tujuannya hanya satu agar hubungan silaturrahim yang terjalin akan terus utuh dan teguh. Agar semangat persaudaraan dan kekeluargaan yang ada semakin padu. Begitulah hendaknya..amin. Sekali lagi, tahniah buat kalian atas semua pencapaian yang ditunjukkan. Namun, jangan pula kalian cepat berpuas hati. Teruskanlah usaha agar kalian dapat menjadi yang terbilang dalam kalangan yang cemerlang. Jika terdapat kekurangan di mana-mana, baikilah. Yang penting kalian perlu ingat-meningati.
Kepada yang usianya kian menginjak dewasa, tahniah.. pengalaman akan mematangkan kalian. Dewasalah dalam kematangan itu. Akhir sekali, pertemuan kali ini juga sebagai tanda kesyukuran atas segala-galanya. Lebih-lebih lagi kerana kita akan diberi kesempatan sekali lagi untuk bertemu Ramadhan (mungkinkah?). Semoga Ramadhan kali ini adalah Ramadhan terbaik buat kita..insyaAllah.
Mie Lob – sentiasa mengharapkan Ramadhan yang terbaik itu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan